Uddannet reklamefotograf med flair for markedsføring
”Som reklamefotograf er det vigtigt med en kommerciel forståelse for billedets funktion”
Som uddannet reklamefotograf har jeg både teoretisk og praktisk erfaring med at skyde reklamefoto, der kan bruges i markedsføring. Her er det igen den gode historie, som er i højsædet.
Billeder, der bliver brugt i markedsføring, har et formål – og det er vigtigt at have med i overvejelserne, når billederne bliver taget.
Billedets historie afhænger ikke udelukkende af motivet og situationen. Det handler også om teknikken bag billedet. Jeg arbejder derfor aktivt med både lyssætning, vinkel, opsætning og efterbehandling, så du er sikker på, at billedet fremstår professionelt og kan bruges til forskellige former for markedsføring.
Som reklamefotograf er det vigtigt med en kommerciel forståelse for billedets funktion. Vi starter derfor med at tale om, hvilket budskab billedet skal kommunikere. Det er blandt mine spidskompetencer, og når du vælger mig som reklamefotograf i København eller i resten af Danmark, får du derfor både en fotograf og en sparringspartner, som sikrer dig de helt rigtige billeder.
Gode reklamefotos giver øget salg
Historiefortælling er en virkelig vigtig komponent, når man ønsker at skabe salg. Reklamefotos kan blive et centralt element i jeres historiefortælling, og dermed vil gode reklamefotos også øge jeres salg, indtjening og ”kendthedsgrad”.
Jeg er uddannet reklamefotograf og har mange års erfaring med denne type opgaver. Denne erfaring bruger jeg, når jeg rådgiver jer til løsninger og tager billederne. Dette hjælper jer med at få så gode reklamefotos, at jeres branding og markedsføring effektiviseres.